torsdag 3 september 2009

Tålamod

Jaa, om denna resa inte ger mig något annat så kommer jag öva upp mitt tålamod iaf. Allting fungerar så där halft i huset, det har jag väl nästan försonat mig med. Men läraren i missbruk, hoho han fick nog sitt arbete som socialarbetare i ett Kellog´s paket. Hitills har jag inte lärt mig något nytt och ibland blir man och fundera om han har en blekaste vad han pratar om (vill bara tillägga att jag gav han en chans! När ingen annan trodde på honom, stod jag kvar! Men fan så fel jag hade.)
Tänker inte nämna några namn men vissa tror jag föddes i ett halvfullt Kellog´s paket. Ja, det tror jag.

Det händer som sagt inte mycket här i Ingå, det enda som lever här är vårat hus tror jag, och Holger som är vårat nya husdjur, sandra döda den förra så. Så jag roar mig på kvällarna med att tracka på Sandra och ser på Grey´s. Vet ni vad jag vill göra? Jag vill sitta i min 20 år gamla soffa, med mina tossiga vänner, dricka mängder av vin och prata massa skit. Sen vill jag gå ut och dansa! Dansa dansa!!
Så ni vet era små slynor, när Sandra och jag kommer hem, så skall vi ha tjejkväll. Och då menar jag inte sitta i myskläder, käka chips och dipp och se på film och tycka synd om oss och va patetiska.
Nej vi skall dra på oss gå ut kläderna, dricka oss så fulla att vi blir i det skicket att jag står på krogen och härjar med folk (högst troligen står i ett hörn, mkt konsentrerad när jag knåpar ihop mina fylle mess, som "Hej skall vi ......!?"), Sandra häver sig ikull i trappan, Mickiz (din lilla hemmafrutok!) springer runt på krogen eller stoppar huve i ugnar och Marie sparkar på bilar.
Sedan går vi ut och äger, i vanlig ordning.
Så det så.

4 kommentarer:

  1. haha, jag kommer nog me bara jag är ledig! Sparka på bilar... minns du det??? =) haha! ojoj va jag va arg då..

    SvaraRadera
  2. haha! Jag minns ALLT du gör! Det är de jag själv gör som jag ej kommer ihåg :)

    SvaraRadera
  3. Haha, Holger är en fluga. och hans kompanjon finns inte längre bland oss ;)

    SvaraRadera