tisdag 7 april 2009

Brevinkast och skola

Så var man tillbaka i skolan igen då, var väl helt okej, vi har intressanta ämnen så det skall nog gå fort. Har man en Sandra och en Mickiz bredvid sig som man kan lalla bort dagen med så går de riktigt bra + handels cafe' som gör att jag håller ögonen öppna i dessa sömnlösa tider. ;)

Jag blir inte ofta förbannad och det är lika bra för blir jag det så blir jag ordentligt! Finns väl några som fått tagit smällar vid dessa tillfällen...
Men något som gör mig förbannad är när någon jävlas med någon jag bryr mig om. Vad tänker folk med? Beter sig som tonåringar och vet inte hur man tar en vettig diskussion. Särskilt när det är flera som drabbas i slutändan, som inte kan rå över det. Gaah! Falska patetiska människor! Vad är problemet med att bara säga som det är??

Ska försöka sova nu, för imorgon bitti kommer Walldenskan och väcker mig vid åtta snåret, galna människa! Och ropar du i mitt brev inkast imorgon så trycker jag ner de i halsen på dej kvinna, bara så du vet.
natti natti!

2 kommentarer: