tisdag 21 april 2009

Studieplats till salu. Säljes till högstbjudande eller bytes mot åkgräsklippare.

Vi har tre!! Tre uppsatser som skall vara inne nästa vecka, och dom är inte små arbeten... Blir slut. Någon som vill ha en plats på Ålands vårdinstitut? För en är till salu just nu. Och jag vet att de snart är sommarlov och skit men just nu, nuu är min motivation noll. Japp jag är en bitterfitta men fan jag har anledning till det! :)

I helgen kommer Linisen hem! Det skall bli skoj att träffa henne igen, händer ju inte så ofta (pik). :) Så skall väl jollra på med henne någon dag iaf. nice nice! Ser fram emot vin, heta diskussioner, se bakåt på gamla minnen, och mera vin :)

Nu låtsas att vi skriver arbete medan vi väntar på House! :)

1 kommentar:

  1. Hahaha, om någon nappar på erbjudandet kan de få köpa min me! :D

    SvaraRadera