söndag 19 april 2009

Gamla tider!

Igår satt jag hos Marie och drack lite vin, hon var duktig och stanna hemma men Kickz skulle ivääg hon :) Så det blev stadshotellet där jag mötte upp några från klassen. Det var en helt okej kväll, men jag var inte så berusad och jag tackade nej till efterfest, såå vuxenpoäng till mig!!! Men nog mår man som ett arsel idag iaf, tokigt tokigt! Var nog en nyttig kväll, kom fram till lite saker som jag ska försöka kom ihåg. :)


Idag är en sådan dag att jag saknar gamla tider. Tittade på gamla bilder och saknar de tiderna. Det var roligare förr, men om ett tag kommer jag titta tillbaka på den här tiden och sakna den säkert :) Aldrig nöjd! :) Saknar min bror och Beata också, träffar dom inte så ofta så, min Oooiiin! Världens bästaste bror.

Jöjje och bror min! :)

Tusse som bäbis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar