söndag 26 april 2009

Sista veckan i skolan framför mig

Så har helgen gått, alldeles för korta helger! I fredags kom Lina över så drack vi lite vin, i vanlig ordning blev de sent och på kalas :) men riktigt skoj med trevliga (samt lite smått störda) människor :)

På lördagen for vi till Ida och försökte grilla (gick inte så bra med en engångs grill med ca två kolbitar, men så kosta den 2 euro också) och satt där och jollra på. Efter det blev de Indigo/Arken. Drack inte så mycket och var mycket trött så gick hem ganska tidigt, vilket var ett bra och klokt beslut när man vakna imorse och mådde någorlunda :) Till skillnad från vissa andra racklen som lade sig först på eftermiddagen idag, haha härligt.

Det är sista veckan i skolan nu, sedan praktik på Grelsby fem veckor, woohoo! Ska bli så intressant och skoj! Nu blir de film resten av kvällen.

3 kommentarer:

  1. Kicki du är ett blötdjur! Puss

    SvaraRadera
  2. Jaa.. jag lever ju under vattnet i Nönkicks landet. Du däremot har inte kommit så långt utan lever på land, under din buske (ja du har gått ner ett steg i kedjan)

    SvaraRadera
  3. varför det????? jag bodde ju i en hydda nu..jag gillar inte hur du styr vårat land. Jävla diktatorfasoner! akta dig så inte fiskarna o jag gör uppror!!!

    SvaraRadera