fredag 3 april 2009

Poker och sverige tripp!

Jahapp, så var helgen här. Idag har jag skenat i vårsolen me Nönös hela dagen. Vet ju att jag har skolarbete så försöker göra allt annat än det :) Kicki skall ju inte ut och rackla i helgen, bara lite poker tittande ikväll och lite sverige i morgon. Men som alla andra gånger så lovar jag inget förän det är söndag morgon :)

Nu skall jag käka lite tonfisksallad som jag laga heelt själv och sedan bär de av till Fikisen före pokern. Och som hon sa, man kan alltid ta nåt litet före man far ut.. hehe.. gillar ditt tankesätt Fik!

Hoppas jag får se Mikael ikväll, tror inte han kan hålla våran nyktra helg, det spritter alldeles för mycket i hans kropp när vårsolen börjar skina och flickorna blir lättklädda! ;)

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar