onsdag 29 april 2009

Kattungar, hockey och Mumin

Idag har jag varit till Sandra och fixat lite på föredraget tills imorgon, men de mesta vi spendera tiden på var att glo på hennes kisse bääbisar! Vilja såå ta hem en.. älskar dom små liven och så doftar dom underbart när dom är små.. :)

Sedan skrev vi några rader, tills jag tittar upp på Sandra och får för mig att hon liknar nån i Mumin, kom fan inte på vilken de var, men håret hennes stod åt alla håll och hon hade en smått galen blick (vill bara nämna att vi är både fysiska och psykiskt slutkörda tack vare skolan), så de sluta med att vi låg och grät av skratt och fick inget stopp på de.. Insåg att det var dags att gå hem. Haha underbara störda lilla Sandra!! :)

Ikväll blir det hockey, Finland - Tjeckien (jaja finnarna kommer få stryk, men hoppet är det sista som lämnar en!) Imorgon skall sandra emil och jag hitt på något tror jag, va som helst bara jag får sitta och "smutta" på mitt vin, och inse att jag är färdig med Ålands vårdinstitut! Whoohoo!!
På måndag skall jag till Grelsby, ska bli underbart roligt! Har en känsla av att jag kommer passa in i gänget där :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar