lördag 18 april 2009

Pjooooo!!

Går kvällen spenderades i jomala, med bastu och vin. Var riktigt skönt att vakna i morse utan en livshotande baksmälla. Skulle vara sugen att gå ut ikväll en sväng, men vet inte vem jag skall lura med mej... :) men man ska inte underskatta Kickis övertalningsförmåga ;) Egentligen har jag inte råd... men man måste ju roa sig ibland, hahah... :) förväntar mig kommentarer på den raden..hmm.. :)

Ja, jävlar ja! Jag kom ju in i skolan i ekenäs! wheee! :) så nu har vi planer ett år framåt iaf. Får börja förbereda mig på den kommande separations ångesten, som troligtvis anländer i slutet av sommaren :) Men jag kommer ju hem ofta, så inte slipper ni mig fast ni hoppas på de :)

Tror däremot att min sambo Sandra är lite orolig. Visst blev hon glad över beskedet och så, men jag såg oron i ögonen (anade oxå vissa antydlingar till nervösa ryckningar) när hon insåg att hon verkligen skulle bo med mig ett år, hehe. Och fan jag förstår henne, skulle inte heller vilja bo med mig själv alla gånger :) Men de blir nog bra Sandra, vi fixar de här! :) haha.

3 kommentarer:

  1. Grattis till att du kom in i skolan här !!! Ett år går fort kan jag lova med alla lov och praktik som man har ! :)
    Skulle jag va hemma sku ja komma me ut å rackla lite me dig ikv, de vet du! Heh
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. hahha! ja, jag saknar dig lite här, du är ju alltid med :)

    SvaraRadera
  3. Spännande! Blir långt att hälsa på Kicks nu då :) Nu ska jag våldgästa nåns kök så jag får lite frukost.. Hoppas du vaknar upp lika vacker som vanligt idag ;)

    SvaraRadera