onsdag 15 april 2009

Mitt i veckan och möjlig vår depression

Haft en för bedrövlig dag idag. Satt i skolan och försökte hålla ögonen öppna, medan jag tryckte ner känslor av att vilja möblera om i klassrummet!! Inte fick jag den praktik platsen jag vilja ha heller. Går något åt helvete så går allt tydligen, hmf.

När jag kom hem damp jag ner på soffan, och somna där. Vakna av att någon granne gick in i garaget, vilket låter som han tar fart med bilen och öppnar porten på det viset. Sedan for jag på kaffe med Malin som jag inte träffat på jag vet inte hur länge! Vi är inte så bra på de där med att ses när hon kommer hem, de få timmarna hon är hemma :) Men det var skoj att träffa henne igen, och hon är glad positiv, behöver sådana människor nu.

Får se om man orkar ta dig till skolan imorgon, skulle så vilja sova uuuuut!!!
Nu diagnos okänd.

3 kommentarer: