onsdag 12 augusti 2009

En fyrbent sambo

Nu har jag bara två dagar kvar på jobb, sen en vecka ledighet! Jeej! :) Gillar Rönngården, underbara arbets kompisar, helt knasiga är dom, men en veckas ledighet ser jag fram emot!

Denna kväll har gått ut på att skratta åt den lilla svarta saken jag är kattvakt åt tills nästa söndag. Världens sötaste Baghera! Han har redan försökt äta upp mina fötter, trillat i badkaret och flyttat runt på hans godis påse, vad kan han ha menat med det? :)
Annars händer det inte så mycket just nu, det knallar väl på antar jag.

Jo, jag har så att jag kan se hur många som läser min blogg, och vissa dagar så är det sisådär 30 personer som kollar in den, jisses jävlar, vilka är ni?! Ni kommenterar inget iaf ;)


Nu ska jag kryp ner under täcket, tvinga katten med mig och mysa med han, bättre nattsällskap får man leta efter :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar