tisdag 25 augusti 2009

En trööött Kickzi

Jisses de här bänk nötar sysselsättningen jag har gett mig in på. Roligt och intressant som fan, men tröttsamt att bara sitta i åtta timmar (vissa dagar har vi tio timmar). När man är van att springa runt på Rönngården så.

Klassen har varit lugnare idag, vi gillar när dom är morgontrötta!! Mm vi har tre lärare, två i mentalvård och en i missbruksvård. Han där tossen vi har i missbruksvård är lärare för första gången, och det märks ganska bra. Han har inte riktigt koll på saker och ting, och de yngre är snabba med att utnyttja det. Nåja de andra två lärarna är duktigt bra! Vet precis vad de snackar om. Härligt med sådana lärare!

Ikväll skall vi försöka få igång tv:n. :) Internet är som det var igår, så när ni skriver till mig på msn eller fb, ta inte illa upp om jag loggar ut helt plötsligt, det är inte jag som är orsaken och inte tycker jag illa om er heller.

Nu matlagning och ikväll tidigt i säng. Usch för tidiga morgonar! :)

2 kommentarer:

  1. Hej söt! Kul att du har landat lite! Tack för senast och hoppas din vecka fortsätter bra! Jag sitter på Föglö och tänker, tänker, tänker. Vet inte vad jag vill göra eller bo! Det tar på krafterna. Men det är väl som det ska vara.. miss you! Puss & Kram!

    SvaraRadera
  2. Jo allt är bara bra här borta! Vi har alla våra funderar tag, och frustrerande att inte hitta nån lösning, men sen en dag så får man nån ide och så löser de sig :) Bra att inte göra något oxå ett tag, så uppskattar man det mera sen :)

    SvaraRadera