söndag 2 augusti 2009

Åter en sommarhelg i kalasets tecken

I fredags begav jag mig till Marie och Fredrik för lite bastubad, otroligt skönt kan jag tala om! Sedan bar det av mot staden där det blev Dinos och senare arken. De där Arken... Har inte varit dit på hela sommaren och det finns fan en anledning till det! Ingen bra musik resulterade i tidig hemgång, vilket var ganska skönt på lördagen.

Såå på lördagen satt Linda och jag och pimpla cider före vi tog en mkt obekväm cykeltur till Marro på grillkalas. Mycket trevligt kalas med trevligt gäng! Sedan ragglade vi ner till Indigo, riktigt bra där oxå, men vissa var lite trötta så det blev hemgång tidigt även denna kväll ;)
Men roligt har jag haft! :)

Idag mår vi inget vidare men det är pga av att jag har blivit en sjukling, åter igen.. Så blir hemma från jobbet och vilar mig någon dag, så skall vi snart vara på benenn igen!

Tack alla för en underbar helg! Och nästa helg blir det ännu bättre! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar