måndag 25 maj 2009

Anar att min kroniska sommar hosta har anlänt, för att stanna

Så var man utan hostan i två veckor, så gjorde den ett återbesök i natt. Vaknade av att jag knappt fick luft imorse, lagom till min ET vecka, woohoo! :) Nåja försöker inbilla mig att det bara är allergi av något slag, men skall ändå kurera mig, här tänker vi inte bli sjuka! (anar att det är hon där sandra som smittat mig, den odågan!)
Mitt ET har skjuts upp till fredag, så två lediga dagar före iaf. Men vi förtränger de så länge.

Idag har det varit sommar värme! :) Vi satt ute och drack kaffe på rehab idag, och underbar känsla infann sig, sommar. Nästa vecka på tisdag får jag sommarlov, och det ser just ut på jobb fronten. Kanske allt ordnar sig iaf, lite framgångar skulle ju inte sitta helt fel. :)

Är i funderar tagen just nu, om allt. Årsdagar och allt vad de betyder är på kommande. Men du finns ju i mina tankar varje dag, fast det gått fem år. Jisses vad tiden går.

Blir mys framför tv en stund, skall upp halv sex i morgon, eller natt i mina ögon.
Omänskligt skulle jag kalla det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar