söndag 10 maj 2009

Nattbesök och söndag

Så har helgen gått, och fort gick det när man spenderat hela helgen på Grelsby, men skoj har det varit. :) Ska i morgon till innan jag får en ledig dag på tisdag. Det känns inte lika jobbigt med söndag, som jag annars avskyr, när man skall till Grelsby istället för skolan. Trivs riktigt bra där!


Fick besök inatt vid halv fyra (var lagom glad när jag skulle upp halv sex), men jag slängde besöket på soffan och sedan somna jag om. :) Borde verkligen skaffa mig en större soffa, men det får bli senare när jag skaffar mig något som ekonomi, eller vad det heter.

haha, jaja allt ska man va med om...


Ikväll skall jag till Mickiz och vi ska laga middag, men sen blir det nog lugn hemma kväll igen. Tror att Johan vågar sig från Föglö ikväll oxå, tycker han varit borta tillräckligt nu ;) Hur skall det gå i höst när jag flyttar Johan? Vad skall vi ta oss till? ;)


Känns som det kommer bli en riktigt bra söndag! Hoppas ni får det oxå era fanskap! Puss på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar