söndag 17 maj 2009

Helgen som varit

Ännu en härlig helg har gått.. I fredags så kom Sandra över och vi drack lite öl och jollra på, sen bar de av till Stadshotellet fast de kanske inte riktigt var meningen :) Men blev ganska tidig hemfärd (nej inte för att vi raggla fram, dregglet rann och att vi spytt på Arken toan) vi blev lite trötta bara.

I lördags for vi på äventyr och hämtade Emil från Saltvik holmarna. Sandras moffa skjutsa oss. Det var så fint att va ute på skön, var alldeles för länge sedan. Efter det blev det grillning i vanlig ordning på Brännarens & Snorkfrökens balkong (ja, jag har en grej för att namn ge mina vänner) Det slutade med besök 2 denna helg på syndahuset. Min vistelse varade inte länge denna kväll heller, en timme så där spenderade jag där. :) Men trevligt sällskap.

Idag har Johan och jag legat med andnöd, dunkande huvud, bakfylle svettningar och sett på film hela dagen. Där fick jag för att jag sluppit bakfyllan flera helger :)

Imorgon är det Grelsby igen, tre dagar, sen ledig från torsdag till söndag! Wohoo!
Och på tisdag kommer min bror och Beata till stan, och de skall sova över hos mig, det ska bli så skoj, saknar dom!! Och min bror och jag skall slåss, nojsa och han ska förhöra mig om karlar, jobb och skola, precis som förr, underbart! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar