lördag 23 maj 2009

Trött med ett leende på läpparna

I onsdags var Johan och jag med Brännaren och Snorfröken (du döpte dig själv Emil) och drack lite öl och senare ut på krog. Var ju inte riktigt meningen men de brukar alltid sluta där :) Var riktigt bra på slutet, tror vi dansa i en timme i sträck! Mer sådant!

Dom där två är nog riktigt underbara störda människor, och de värmer i mig när jag ser hur lyckliga dom är tillsammans. :) Det förtjänar dom verkligen. Kvällen avslutades med alltid optimistiska Sandra som tyckte att det inte ALLS var långt att gå hem, medan Emil och jag låg och slogdes halvt på gatan, vid fem snåret på natten, haha.

Igår var det fredag, först skena på stan och få allt uträttat, ringa om jobb runt halva mariehamna, och sedan loppis hos Lina som kommit hem över helgen. I vanlig ordning kom jag hem med massa saker, som jag ju lova att jag inte skulle göra, nåja :)

Ni kan ju gissa resten, förfest hos Mickan, och sedan ut, igen. Snart rullar dom ut röda mattan när jag anländer till arken, puust. Vakterna hälsar så glatt på mig iaf, haha! Och underbara Krista som står i garderoben och håller en garderobslapp till en fyllhund, tack söt! :)

Ikväll ska det bli lugnt. Jag säger bara det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar