tisdag 12 maj 2009

Min lediga dag..

...har jag spenderat läänge i sängen, sedan bar de av till stan me Säändra på kaffe. Jag var oxå och förnyade mitt pass. Om det fortfarande skulle duga så tror jag inte att de skulle släppa mig på planet iaf, eftersom jag är 11 år på bilden. Med kort blont hår, oplockade ögonbryn och ser ganska oförstörd ut. Det var tider det. När jag var med Lina på resa för två år sedan så tittade dom redan lustigt på mig när jag slängd fram passet. Jag var ju söt iaf! :)

Anledningen till att jag förnyade det, var att de kanske blir Amsterdam i sommar, me Sandra och Emil och gänget. Men som min ekonomi ser ut nu så är det bara önsketänkande. Men nu har jag möjlighet iaf. Tyvärr blev detta kort inge vidare heller, nästan så att min barn bild var bättre. Men man ser ju att det är jag iaf.

Annars då.. Det knallar väl på, längtar till helgen, är ledig så hoppas på vindrickande och kedjerökande. :)
Sandra ska oxå kalasa med mig. Hon vet bara inte om de än.

1 kommentar: