lördag 9 maj 2009

Grelsby hela helgen

Första sovmorgonen på länge!! (egentligen var det i onsdags, men de känns som åratal sedan) Har praktik hela helgen på Grelsby och ikväll jobbar jag kväll, så sitter och njuter av morgon kaffet, och är nästan vaken. Vaknade av att regnet slog mot rutan, va mysigt med spöregn!

Igår var jag till Sandra och Emil och vi grillade och drack lite öl, men jag knallade hem ganska tidigt. Deras kattungar har börjat öppna ögonen nu! Så söta.. De hade Piraya där oxå, och jag fick inte ens en liten allergisk reaktion, vilket betyder att det inte är helt kört för mig att skaffa hund i framtiden, yeeey! :) Hon är en jätte fin hund oxå, och tillräckligt lat för att rasen skulle passa mig ;)

Ikväll kommer jag hem halv tio, och sedan upp halv sex igen, huuu... Så blir nog sängen direkt ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar