torsdag 28 maj 2009

Kracklig men rastlös

I detta skede när det börjar närma sig helg, så brukar jag börja känna glädje rusa genom kroppen och få konstiga ryckningar här och där. Men inte. Blir att börja ET på lördag pga av min krackliga hälsa. Så min helg skall spenderas på Grelsby. Men på tisdag, då kära vänner får jag sommarlov! Underbara underbara sommarlov! Känner mig lite duktig att ha klarat första året av skolan, ett år kvar :)

Planer för sommaren;
* arbeta ihop pengar så jag kommer iväg till Amsterdam
* rackla under min lediga tid, och bara njuta av sommaren

Sen tar vi det som det kommer.

Ikväll kanske min kära Nönös kommer över och umgås med mig. För snart springer jag på väggarna av rastlöshet! Men snart, snart är jag på benen igen! Wohoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar