onsdag 27 maj 2009

Så ser vi inte ut som en sköldpaddsfärgad katt i huve mera

Söta Sandra färga mitt hår idag, fint blev de, tack tack!
Min sjukdom gick ej att kurera sig mot denna gång, men vi är inte färdiga med varandra!
Borde skriva min plan, men det blir imorgon.


För en vecka sedan såg de ut som jag skulle få leva på nudlar och luft i sommar, men nu har jag tydligen tre jobb på gång! :) så de känns skönt, umgås me tantor och gubbar hela sommaren, de tycker vi om! :)

Jag blir ganska virrig när jag är sjuk, som idag när jag skulle lyssna på min mp3 så försökte jag sätta in mina hörlurar med den ändan som skall sitta i mp3. Eller att jag försökte tvätta kläder med rengöringsmedel (hann märka vad som höll på att hända och bytte till tvättmedel)

Nu film resten av natten, hoppas på att vi är kryare imorgon!






Lite bilder bara :)


3 kommentarer:

  1. HAhAHAHA!!! Heeelvete vad bakis jag ser ut på bilden!!! sur, fittig och trött! :P

    SvaraRadera
  2. Jaa, du är en bitter fitta :) men jag ser ju galen ut så de kompenserar din krapola min.

    SvaraRadera
  3. hej jannika. du är söt

    SvaraRadera