tisdag 26 maj 2009

Negativt & positivt i dag

Det negativa i mitt liv idag:
Jag snorar, hostar lungorna och säkert grannarna ur huset, gick upp sex i morse (ingen dag kan börja bra denna tid på dygnet), en sak som jag viljat ha ganska länge, blir svårare och svårare att få tag i, mosa nästan ihjäl grann katten i morse med min dörr (skulle aaldrig komma över att jag gjort de, som tur är var den snabbare än mig, och klarade sig, för denna gång) och, ja, de verkar inte gå så bra just nu, tur att jag kan skratta åt eländet.
(okej nu när jag läste igenom det så lät de inte så bedrövligt iaf....)

Det positiva i mitt liv idag:
Fick 4 i praktiken, mina knasiga vänner, katten som överlevde min sömngång i morse och värmen.


Imorgon skall Sandra och jag gömma oss i utkanten av Åland, försöka att inte bränna näsan och har vi tur så syns det en ful bikinirand eller liknade under dagens slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar