torsdag 26 november 2009

Äntligen lite ljus i tillvaron!

Solen tittade fram idag, kändes som allt blev lite lättare, som att andas! Sedan var jag på bedömmar samtal på Kollektivet, och fick massa bra feedback och kritik. Det var bara ringa om jag behövde arbete. :) Imorgon får jag slutgiltiga betyget, skall bli intressant.
Till på detta så har jag fått reda på att jag får tillgodo massa studieveckor från SOS tiden (första gången jag är glad att jag kämpa de där 3 åren) så behöver inte spendera lika mkt tid i Ekenäs, wiii! Kändes som massa ångest, svett och tårar lyftes från mina axlar.

Nästa vecka skall min bror komma hit och bo med mig! Skall bli intressant, de var sex år sen vi bodde ihop. Men åååh va roligt det skall bli och spendera tid med min Ooiin! Världens bästaste bror! Sen att vi kommer strida slåss och så, det är sånt man får ta :) Varje gång han har varit här så har han lagat kaffe åt mig på morgonen (han vet hur mitt humör är utan kaffe....) och det är jag inte bortskämd med! Skulle kanske borda hyra någon som lagar kaffe åt mig..

Imorgon är det helg igen, och lilla jul. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar