tisdag 3 november 2009

Ett förvirrat rackel.

Sitter och fryser konstant i min lägenhet nu, det räcker tydligen inte med yllesockor, benvärmare, fleece filt och 783 värmeljus, hmf. Jag skulle borda skriva på mitt projekt men vad händer? Jo jag börjar städa istället, alltid likadant. Jag måste få tids press på mig för att få arsulet ur vagnen tydligen! Jag skulle ha jobbat natt inatt men var endast på ett möte, och skall dit imorgon istället.

Förra veckan var ju "hej gå och häng dig" humör hela veckan, nu har de slagit om helt igen, haha. Går runt och ler som en idiot och mår allmänt bra. Lustigt hur detta psyke fungerar. Tror det finns nån special mekanism på mitt iaf, eller så tappa mamma mig som liten, eller så åt jag för mycket välling eller något. Nåja, jag njuter av detta välmående iaf! :)

Nu skall jag städa vidare lite tills kära Linda anländer, vi ha måsta flytta på våra möten efter hur jag jobbar natt, sen blir det att analysera våra liv och kaffe :)
Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar