måndag 30 november 2009

Japp, jag har tråkigt!

Vilken svordom använder du mest?
Jävlar.
Äger du en iPod?
Nej, vill ha vill ha!!
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Alltid alldeles för tidigt.
Hur många resväskor äger du?
Hm..Ingen.
Använder du flip-flops?
Nej
Var köper du dina matvaror ifrån?
Kantarellen och butiken i Ingå, haha!
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Ta bilden egentligen, men beror på vilken alkoholmängd jag slängt i mig före.
Vilken var den senaste filmen du såg?
...kommer ej ihåg..någon skräckfilm tror jag.
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
Med en vän.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En ny enorm soffa.
Har någon någonsin kallat dig lat?
Haha! Ja de har väl hänt ;)
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Neej.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Har ingen CD spelare.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Säkert, men de säger jag inte :)
När var senast någon stötte på dig?
Haha, jag märker tydligen inte sånt.
Vad åt du till middag senast?
Pizza, bakis idag.
Använder du huvtröjja?
Jo, myströja
Kan du vissla?
Ibland kommer de något ljud jo.
Vem var den senaste som ringde dig?
Linda.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Säkert, men de bjuder jag de jävlarna på.
Tittade du på tecknat när du var liten?
En del jo
Hur många syskon har du?
1
Är du blyg inför det motsatta könet?
Ibland jo.

Äger du några band t-shirts?
Nope.
När flög du senast?
uuu, somras, hemska saker.
Hur många stolar står kring ditt köksbord?
tre
Läser du för skojs skull?
Mycket jo.
Diskar du din egen disk?
Tyvärr.
Har du gråtit offentligt?
Det har nog hänt.
Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptopö
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Det jag är intresserad av jo.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Jaa!
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Jaa, annars lär de aldrig hända. :)
Kan du kasta macka?
Jopp
Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej.
Vad har du med dig in på bion?
snus godis kanske.

Har du dejtat någon av en annan religion?
Nej.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Psykologi
Gillar du att flyga?
Jaa, jag älskar det!.. Nej, farliga saker sa ja juh.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor
När sov du senast på golvet?
I somras kanske.
Vilken är din favoritdrink?
Söta saker.
Gillar du din boende-situation?
Helt okej när jag får va hemma på Åland.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
24 typ.
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nej
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Fick va glad om jag fick sitt kvar hela lektionerna. :)
Vilken är din favoritfrukt?
Mango kanske
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej
Hur gammal blir du nästa födelsedag?
23
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Nej
Tror du på liv på andra planeter?
Jag hoppas på de!
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? riktigt arg?
hm.. skolan tror jag.
Tror du att Gud är man eller kvinna?
Finns ingen gud, men om gud skulle finnas så borde de vara en kvinna.
Vad var det senaste du åt?
chips
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Både och.
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Ingen aning.
Gillar du senap?
Jo
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
"Kom över de, morgon dagen är säkert ännu värre."
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Jo kanske.
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Nej
Tycker du om att krama folk?
Egentligen, men inte främmande människor.
Skulle du säga att du är trendig?
Haha neeej.
Äger du en digitalkamera?
Jo en som är sönder (julklapp, julklapp)
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Jag har säkert glömt bort de..
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Inga.
Tycker du att du är attraktiv?
De bra dagarna jo. sämre dagarna nej.
Vad är du allergisk mot?
Damm hund.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Ingen aning. Bernhard säkert.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar