söndag 15 november 2009

Livets ironi ;)

En helg bestående av utgång, massor med skratt och tokigheter, och har inte ens mått dåligt. Tror inte jag har skrattat så mkt som i lördags på länge, tack vare Linda, P som i .... och Mikael, haha underbara människor! Var även på Godbymässan som gick ut på att fylla på Lindas pennsamling...

Målet för denna vecka är att ta tag i sådant jag försökt förtränga både saker som jag lätt skulle har kunnat fixa undan och även sådant som känns tungt men som jag fan får skärpa mig med. Man lever ju faktist bara en gång och kommer ångra mig sen om jag inte tar itu med det.

Är helt slut efter att inte fått sömn under helgen, för Linda för en jävla massa liv när hon sover tydligen, jag visste att de var nåt fel på henne! ^^
Så snart godnatt :)

1 kommentar:

  1. hahaha! Förlåt men de är ganska svårt att veta hur man själv är när man sover, tack för info ;D

    SvaraRadera