måndag 23 november 2009

Oväntad ledig söndag

Idag har Linda och jag varit och haft som uppdrag att hämta upp massa fyllon som hamnat på efterfester, så vi har varit över halva Åland och letat rackel, mkt roligt måste jag säga ;)

Jag skulle som sagt ha varit på praktik ikväll, över natten. Jag har känt sisådär noll motivation till detta hela dagen, söndag är söndag. Så när jag just skall bege mig i spöregnet så ringer dom och säger att jag inte behöver kommer ikväll, så skönt :)

Så jag passade på att fara till Mickiz, som jag knappt sett på sista tiden. Känns alltid lika bra att komma dit, vet inte, kanske för att det känns som ett riktigt hem, med barnen som springer runt där. Och Pauline och jag har ju mysdag på söndagar, underbara unge. Vi skulle ha film/mys kväll så det skulle väljas film, sen att jag körde lite psykologi för att få se min favorit film, Lejonkungen, behöver vi inte nämna, så där högt.. haha :) Plus att det kryllar av kissor där nu, så jag får min dos katt ibland, att man inte blir knäpp.

Sen blev de så tokigt att jag boka tvättid till imorgon bitti, så sovmorgon blir det ju inte..
Ännu en rolig och knasig helg avklarad!

2 kommentarer:

  1. Perfekt teamwork vi hade för att se vår favvis-film ;P

    SvaraRadera
  2. Jaa, och det gick av bara farten! :) Nästa gång kör vi skönheten & odjuret :)

    SvaraRadera