måndag 30 november 2009

Måndags ångest

Gaah, känner mig fortfarande värre än värst. Måndagar, uscha!
Har varit fullt upp idag. Det börjar bli ekenäs tider igen, och allas bilar har pajjat! Så varit lite smått panik idag. Till skolan och få praktik papprena underskrivna (nämnde jag att de var högsta betyg!?) och kände, faan att jag inte går kvar där. Jag skulle kunna ta alla 178 arbeten per dag, det skulle absolut vara värt det plus klasskompisarna jag saknar. Ja, sen till esso med min bil och fråga vad faan de är för fel nu då, som tur var var det snälla Disco som jobba, så han fixa bilen åt mig :)
Så nu är jag hemma till söndag, och har dåligt samvete att Sandra sitter själv i Ingå några dagar. :/ Men sen kommer jag meeed dig!
Nu vila och käka middag innan min bror stormar in här och skall bo med mig i veckan, skall bli mkt intressant. Vi är ganska olika om man säger så, jag ÄR det svarta fåret i familjen :)
Sen har jag världens bästa mamma som betalar bil fixet åt mig, utan henne skulle jag inte klara mig :)
Jag ser så fram emot min nyktra och hälsosamma period som jag skall ha nu.
Jag vet att ni skrattar åt mig nu, och tänker jaja säkert. Men HA! Jag kommer hålla de den här gången, lätt.
Puss!

2 kommentarer:

  1. Hahaha, det ÄR bara för att du inte ÄR på holmen som du fixar det! ;P Puss

    SvaraRadera
  2. Nej, sku fixa de hemma oxå, utan problem. Har ja gett mig fan på något så är de iiiinga problem.

    SvaraRadera