tisdag 24 november 2009

Städa undan sex år tillbaka

Jag har börjat rensa ur lägenheten (var fan på tiden) och det är jätte bra terapi arbete. Så nu har jag fyra sopsäckar som skall till enklinge med skit saker som bara legat i garderoben, och jag har varit för lat för att städa undan det. Jisses vad man samlar på sig saker. Och jag har jätte svårt att slänga saker, "Men den här kanske jag har användning av någon gång" och det kan vara nåt som jag inte använt på år. Nu har jag packat ner allt, eller fyra säckar iaf.
Hittade massa lappar från mor, bror och Beata som de skrev åt mig förr när jag kanske inte stod på benen varje dag. Jag skratta genom flera lappar, lite gulligt, deras sätt att säga att vi finns här.
Allt skall ut nu, och sedan när jag får råd köper jag nya saker istället, dvs i sommar när skolan är över.
Usch, hatar verkligen den här årstiden, så jävla deprimerande. Och julen, ser nästan bara fram emot att jag skall vara ledig, resten kan väl vara.
En deprimerande dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar