fredag 20 november 2009

Snart helg igen! :)

Jisses vad veckorna skenar iväg! Imorgon är det helg igen, wii! Ser fram emot morgondagen, tror det endast kan bli en underbar fredag. :)

Idag var min söta mamma i stan så var och käka lunch med henne, hon är för härlig min mor. Vet var jag fått min förvirring ifrån iaf... ;) Men ser även upp till henne, för allt hon gått igenom, men endå står upp och jag tvivlar inte en sekund på att hon alltid försökt göra det bästa. Finaste mami!

Har dock fortfarande svårt att somna på kvällarna, så de blir säkert en lång natt :) Något annat roligt är att jag kanske får ha min praktik i vår på Grelsby, igen :) Har aldrig trivts på ett ställe som jag gjorde där, underbar personal och underbara klienter! Ser såå fram emot det! :)

Just nu, är det riktigt bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar