lördag 28 november 2009

Lilla jul

Igår hade jag min första lugna fredag på..ja vi säger bara läänge. Johan och jag satt hos Linda och drack glögg och åt julstjärnor. Mycket mysigt var det och för första gången på veckor så somna jag som en stock på kvällen, vid tolv en fredags kväll :) Imorse så for min särbo till sverige, så henne slipper jag tills måndag iaf ^^. Min bror och Beata var hit igår och hälsa på före de drog i väg till våra kusiner i sverige. Har inte träffat Beata på jätte länge så var roligt att träffa henne, och min underbara bror :)

Idag var Sandra och jag på lilla juls marknad, studerande som vi är så köpte vi bara kokkosbollar (för sandras skull, hon skulle säkert kunna leva på dom..)
Ikväll blir det vin med Johan och Linn, sen kan vad som helst hända!
Hoppas ni får en fin lilla jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar